Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Czwartek, 19 Października, 2017
  • KONTAKT

Norbert Oruba / WikiVid

Norbert Oruba

Z branżą kreatywną związany od kilku lat.

Obecnie SEM/SEO manager i rzecznik prasowy międzynarodowej fundacji WikiVid; główny copywriter w LuxTime; koordynator działań marketingowych stowarzyszenia Wolny Ruch Obywatelski; certyfikowany specjalista Google Analytics; partner Instytutu Monitorowania Mediów IMM; bloger w serwisie informacyjnym naTemat.pl; absolwent socjologii, politologii i dziennikarstwa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.
wikivid.eu/pl

norbertoruba.pl

norbertoruba.natemat.pl

www.imm.com.pl

twitter.com/NorbertOruba

MOJE ARTYKUŁY

beyonce-615-pepsi Reklama

O sławie w reklamie.


Rosyjska reklama Reklama

Rola strachu w reklamie społecznej.


260H Reklama

Przemoc wobec dzieci w reklamie społecznej.


Pieta Benetton kampania społeczna

Pieta, czyli śmierć i miłosierdzie w reklamie.


SplitShire-8881-1280x854-970x500 video

Wideo najlepszą formą przekazu treści i promocji w sieci!


S059QDGBOG WYWIAD

Edukacja w erze nowych mediów. Rozmowa z Szymonem Konkolem



Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287