Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Poniedziałek, 18 Grudnia, 2017

Notice: Undefined property: WP_Error::$name in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-includes/class-wp-error.php on line 78
  • KONTAKT

Branding wymalowany na trawie – nowe trendy w ręcznie malowanej reklamie.

Opublikowano: 16.05.2016
Juan Velarde (ESP)

Nietypowy projekt powstał przy okazji wyścigów samolotowych Red Bull Air Race 2016 od-bywających się w Speilberg w Austrii. Good Loking Studio wykonało największe do tej pory logo Red Bull Air Race namalowane na trawie, jakie powstało w historii wszystkich eventów z tej serii.

Good Looking Studio, polska firma specjalizująca się w ręcznym malowaniu reklam outdoorowych, murali artystycznych i grafik ściennych, po raz kolejny wykonała nietypowy Rekordowe logo ma 132 metry szerokości i 55 metrów długości branding dla marki Red Bull. Tym razem jest to największe logo Red Bull Air Race jakie powstało w historii wszystkich eventów z tej serii. Tegoroczne, rekordowe logo, które zostało namalowane na trawie, ma 132 metry szerokości i 55 metrów długości. Idea malowania tak dużego logo na trawie wiąże się z samą formułą eventu, bo są to wyścigi samolotów i w dużej mierze nagrywane są ze śmigłowców z góry. Pozwala to umieścić bardzo widoczny branding sponsora tytularnego w kadrze ujęć, a malowidło stworzone na trawie gwarantuje unikalną ekspozycję.Red Bull znany jest ze stawiania sobie wysoko poprzeczki i kolejny raz postawił ją też wyżej dla polskich ekspertów od murali.

Malowanie tak gigantycznych rozmiarów logotypu na powierzchni poziomej to duże wyzwanie, bo nie masz szans na obejrzenie postępów w pracy i kontrolowania jej z daleka, tak jak w przypadku pracy na powierzchniach pionowych. Dopiero na koniec dostajesz zdjęcia z helikoptera i widzisz, czy wszystko jest perfekcyjnie – mówi o projekcie Piotr Ruszkowski, Creative Director Good Looking Studio, odpowiedzialny za nadzór nad projektem. O samym procesie tworzenia nietypowego muralu na trawie mówi: Matematyka nie kłamie, a malowanie tego rozmiaru logotypu to praca ma-tematyczno-techniczna. Zużyliśmy 7,5 tony farby na namalowanie logo w tym roku. Robimy to far-bami wodnymi, które posiadają certyfikat nieszkodliwości dla środowiska. Bardzo dobra organizacja pracy pozwala nam zrobić taki logotyp ekipa sześciu osób w sześć dni.

źródło: mat.prasowe

źródło: mat.prasowe

źródło: mat.prasowe

źródło: mat.prasowe

kolejny rok współpracy

To nie pierwsza realizacji Good Looking Studio dla marki Red Bull i eventu Red Bull Air Race. W 2014 w Gdyni podczas Red Bull Air Race powstało logo o powierzchni ponad 1000m2, rok później w Austrii w Spielberg Red Bull powierzył firmie stworzenie dziesięciokrotnie większego logo. przekraczającego powierzchnię boiska piłkarskiego.

Praca z klientem globalnym jak Red Bull, to dla nas nobilitacja. Zawsze wychodzimy z założenia, że najlepszą referencją jest dobrze wykonana praca. Dzięki temu rozmawiamy już o kolejnych realiza-cjach. Poza tym, daje to energie i utwierdza wiarę, że jako firma kierujemy się dobrymi wartościami – mówi o współpracy Karol Szufladowicz, współwłaściciel Good Looking Studio.

Murale tylko na ścianach?

Mural namalowany na trawie dla międzynarodowego Red Bull’a wpisuje się w ciekawy trend murali tworzonych na nietypowych powierzchniach.

Warto wymienić projekty takie, jak realizacja artysty o pseudonimie INSA dla marki Balletines, czyli animowany mural widoczny z kosmosu, który powstał w Brazylii.

Ciekawym przykła-dem wykorzystania nietypowych powierzchni jest również mural namalowany na domach prawie całego meksykańskiego miasteczka oraz CSR – owa akcja firmy Dulux, w której murale ozdobiły fawele w Rio De Janeiro.

W Kairze artysta El Seed zamalował ściany ponad 50 budynków, a ogromny obraz układa się w całość widziany jedynie z powietrza. Projekt „Perception” powstał, aby zmienić postrzeganie dziel-nicy, która często odbierana jest jako biedna i brudna, pomimo iż posiada zaawansowany system segregacji i recyklingu odpadów.

Good Looking Studio jest pierwszą polską firmą, która zrealizowała tak duży międzynarodowy projekt, a jej przedstawiciele mają nadzieję, że to dopiero początek przygody z rekordowymi mura-lami na nietypowych powierzchniach.

podobne tematy

YOUNG MARKETERS SUMMIT 2016. Event zyskanych szans i pełen inspiracji.

mareting summit balkon Inspiracje


Plakat to potęga. Obraz to potęga. Rysunek to potęga.

AAEAAQAAAAAAAARlAAAAJDEzZWU0NTIwLWEwMTAtNDkzNi1iYWMzLWQ0Mjc1NTc4MWJmOA Marketing

The power of posters and… triggers

male-6 Feedback From Poland

Mapping 3D – czy sprawdza się w marketingu?

endorfina_events_dla_i-D_Poland by H&M tyt ambient






Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287