Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Poniedziałek, 26 Czerwca, 2017

Notice: Undefined property: WP_Error::$name in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-includes/class-wp-error.php on line 78
  • KONTAKT

Femvertising – komunikacja ze współczesną kobietą. KONFERENCJA.

Opublikowano: 12.04.2016
strong-woman-690x460

Digital Think Tank, we współpracy merytorycznej z Beauty Management PR & Marketing to Women oraz VICE, organizuje pierwszą w Polsce konferencję o Femvertisingu, czyli nurcie komunikacji ze współczesną kobietą. Konferencja odbędzie się 12 maja w Warszawie.

Jest on odpowiedzią na coraz bardziej widoczną i udokumentowaną badaniami ewolucję pozycji kobiet i ich oczekiwań W 2028 roku kobiety będą kontrolowały 75% wydatków względem marek. Femvertising jest trendem, który wykracza poza stereotypy i skupia się na pozytywnych emocjach, szacunku, wsparciu i akceptacji.

Dlaczego komunikacja skierowana do kobiet powinna być dla ważna dla marek?

  • W 2028 roku kobiety będą kontrolowały 75% wydatków.
  • Aż 92% kobiet zapamiętuje kreacje z pozytywnym wizerunkiem kobiet, a 43% oczekuje szacunku i wsparcia od marek.
  • 52% przedstawicielek płci pięknej podejmuje decyzję o zakupie konkretnego produktu z powodu pozytywnego wizerunku kobiety pokazanego w jego reklamach.

Siłą Femvertisingu jest głębokie zrozumienie i silnie wzmacniający przekaz. Kampanie w tym duchu opowiadają historie i opisują sytuacje dnia codziennego oczami kobiet – także tych kilkuletnich. Angażują, poruszają, mówią wprost i w efekcie wywołują katharsis. Dekady stereotypizującej komunikacji, skutecznie obniżyły poczucie pewności i samoocenę kobiet, Aż 92% kobiet zapamiętuje kreacje z pozytywnym wizerunkiem kobiet czego efektem jest chociażby słaby udział przedstawicielek płci pięknej jako ekspertek w mediach, rachityczna obecność na wysokich stanowiskach w biznesie, czy przedmiotowe i oparte na utartych schematach przedstawianie ich w kampaniach reklamowych.
Femvertising rozpoczyna nową erę w komunikacji skierowanej do kobiet. Opiera się na pro- kobiecym przekazie, który uwzględnia potrzeby, oczekiwania i bazuje na zrozumieniu wyzwań oraz trudności i stereotypów, z którymi na co dzień borykają się współczesne kobiety. Biorąc pod uwagę fakt, że potencjał kobiet rośnie – zarówno na polu edukacji, siły nabywczej jak i decyzyjności zakupowej – to naturalny krok marek w kierunku zbliżenia się do najbardziej wpływowego konsumenta XXI wieku. Można powiedzieć, że po latach infantylnej i umacniającej krzywdzące stereotypy komunikacji – nadszedł czas rehabilitacji marketingu, który objawia się w postaci femvertisingu – mówi Joanna Stopyra, właściciel Beauty Management PR & Marketing to Women.

Podczas konferencji eksperci odpowiedzą m.in. na pytania:

  • Jak w skali globalnej zmienia się komunikacja skierowana do kobiet?
  • Na czym zależy współczesnym kobietom?
  • Jakich komunikatów i wartości oczekują?
  • Jaki content je interesuje i wywołuje zaangażowanie?
  • Jakie formaty do nich przemawiają?
  • Dlaczego marketing i PR w tym nurcie powinny ze sobą ściśle współpracować?
  • Jak experiential marketing może wspierać komunikację w nurcie Femvertising?

Program konferencji powstał w odpowiedzi na dynamicznie zachodzące zmiany kulturowo-społeczne, które stają się wyzwaniem dla specjalistów od komunikacji. 43% kobiet oczekuje szacunku i wsparcia od marek

Shero, kobiety pokolenia Y, kobiety 50+ czy nurt empowerwomen to jedne z najciekawszych zjawisk, które zanalizują prelegenci pod kątem komunikacji marketingowej.

Szczegółowy program dostępny jest na stronie.

Konferencja skierowana jest do:

  • Dyrektorów Marketingu
  • Brand Managerów
  • Digital Managerów
  • osób zarządzających komunikacją
  • PR Managerów
  • przedstawicieli agencji reklamowych
  • przedstawicieli agencji PR

Prelegentami są m.in.:

  • Joanna Stopyra (Beauty Management),
  • Julia Izmałkowa (Izmałkowa Consulting),
  • Dorota Kulbaka (Fog Content Agency),
  • Basia Czyżewska (i-D Polska),
  • Katarzyna Czuchaj – Łagód (Mobile Institute),
  • Łukasz Majewski (VML Poland),
  • Marzena Witczyńska (Brave Hearts),
  • Agnieszka Pełka (Torf Corporation, marka Tołpa)

Patroni medialni konferencji: Brief, Marketer+, Mediarun, Nowy Marketing, Magazyn Allegro, Proto.pl oraz Feedback.

podobne tematy


Pułapka doliny niesamowitości.

Ghost in The Shell Inspiracje



YOUNG MARKETERS SUMMIT 2016. Event zyskanych szans i pełen inspiracji.

mareting summit balkon Inspiracje


Client service A.D. 2016

lemon_mid Client service

O sławie w reklamie.

beyonce-615-pepsi Reklama

Plakat to potęga. Obraz to potęga. Rysunek to potęga.

AAEAAQAAAAAAAARlAAAAJDEzZWU0NTIwLWEwMTAtNDkzNi1iYWMzLWQ0Mjc1NTc4MWJmOA Marketing



Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287