Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Sobota, 22 Września, 2018
Wydarzenia
  • KONTAKT

Filmteractive po raz piąty w Łodzi

Opublikowano: 05.05.2015
mat. prasowe

 

Filmteractive to wydarzenie poświęcone innowacyjnym treściom audiowizualnym takim jak interaktywne kino, branded content i crossmedia. Tematem przewodnim tegorocznej edycji imprezy jest creative content. W sprzedaży są już wejściówki, a do 31 maja można je nabyć w specjalnej, niższej cenie.

Czym jest Filmteractive?
Założeniem Filmteractive jest stworzenie miejsca, gdzie marketerzy, filmowcy, reżyserzy interaktywni, artyści i potencjalni inwestorzy mogą się spotkać oraz wymienić doświadczenia i nawiązać współpracę.

Tegoroczna, piąta edycja imprezy odbędzie się w dniach 23-24 września 2015 r. w Szkole Filmowej w Łodzi. Wydarzenie składa się z trzech części. Pierwszą z nich jest Filmteractive Conference – międzynarodowa konferencja biznesowa, skupiona wokół innowacyjnych treści audiowizualnych oraz najnowszych trendów w branży. Ważną części wydarzenia jest Filmteractive Market – pierwsze targi treści interaktywnych i crossmedialnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Drugiego dnia imprezy zapraszamy także na Filmteractive Festival – otwartą dla wszystkich część, której celem jest promocja innowacyjnych projektów audiowizualnych i pokazywanie ich szerszej publiczności.

Myśl przewodnia Filmteractive 2015

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będzie creative content w nowych mediach, kampaniach content marketingowych i przemyśle rozrywkowym. Śledząc najnowsze trendy w branży reklamowej, chcielibyśmy zaprezentować temat z perspektywy marek, twórców, mediów i agencji.
W konferencji wezmą udział prelegenci z całego świata. Swoją obecność potwierdzili już: Paolo Bonsignore, dyrektor marketingu Illy Coffee (Włochy), Lovisa Sunnerholm, producent wykonawczy filmu „The Next Black” zrealizowanego dla Electrolux EMEA (Szwecja), Adam Gee, redaktor zamawiający Channel 4 (Wielka Brytania), Amanda Farnsworth, redaktor BBC News (Wielka Brytania), oraz Robert Pratten, dyrektor generalny Transmedia Storyteller (Wielka Brytania).
Motywem przewodnim tegorocznej edycji części festiwalowej będą filmy tworzone na potrzeby marek.
– Marki coraz częściej wspierają artystów w tworzeniu angażujących historii. Co więcej, często same nadają ton tym historiom. Podczas Filmteractive Festival można zobaczyć jak powstają najlepsze światowe efekty takiej współpracy – mówi Olgierd Cygan, CEO agencji Digital One, pomysłodawca Filmteractive.

Więcej informacji na: http://filmteractive.eu/

Jaka atmosfera panowała na tym wydarzeniu w 2014 roku można zobaczyć na poniższym filmie:

 

Feedback objął patronatem to wydarzenie.

podobne tematy



YOUNG MARKETERS SUMMIT 2016. Event zyskanych szans i pełen inspiracji.

mareting summit balkon Inspiracje



Wolves Summit – Wolfish appetite for business.

wolves eng Feedback From Poland


Video marketing w polskich firmach-badanie.

video marketing video marketing




Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287