Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Niedziela, 21 Października, 2018
  • KONTAKT

TAG Mobile

Felieton

Feedback z Web Summit. Konferencja warta uwagi marketerów?

Web Summit – konferencja, która w Polsce żyje już własnym życiem. Dla wielu wydarzenie, na którym trzeba być. Dla innych – masowa impreza nie warta uwagi. W tym roku nasza redakcja miała okazję pojechać do Dublina i przekonać się ile jest prawdy w każdej z tych opinii. Dla kogo jest to…

Czytaj więcej ››
wolves eng Feedback From Poland

Wolves Summit – Wolfish appetite for business.


boxofads newsletter Analiza

Super Bowl w liczbach – czyli dlaczego warto zapłacić 5 mln $.


źródło: gratisography.com digital transformation

Budki telefoniczne, faksy, encyklopedie, mapy – tak zmienił się nasz świat.


tumblr_nxhuo5z7Tv1slhhf0o1_1280 Marketing

Marketing wi-fi jako innowacyjny kanał komunikacji z klientem.


źródło: Ogranizator PATRONAT

Czego tym razem będzie można dowiedzieć się na spotkaniu Warsaw Speaks Mobile?


g+_bg PATRONAT

Wolves Summit, czyli innowacje i przedsiębiorczość.


SONY DSC Inspiracje

WhatsApp Marketing!


GNHL9IOHIH Mobile

Wakacje z direct billing.


Periscope-Logo Analiza

15 możliwości wykorzystania Periscope przez marki.


yJl7OB3sSpOdEIpHhZhd_DSC_1929_1 Mobile

Mobilny świat – już czy dopiero za chwilę?


10422762685_c61bdb59ab_b Trendy

Product Hunt – łowca trendów i nowości.


Piotr Pawlak- przycięte WYWIAD

Piotr Pawlak, CEO Kinetise „Mobile to dla mnie słowo odzwierciedlające wizję”


Analiza

Super Bowl w liczbach – czyli dlaczego warto zapłacić 5 mln $.

Super Bowl jest wydarzeniem, które już dawno przestało mieć jedynie sportowy charakter, a przerodziło się w niemalże globalne święto. Sport na najwyższym poziomie, rozrywka, największe gwiazdy na murawie i widowni, miliony przed telewizorami. To wszystko angażuje. Już dawno marki zauważyły potencjał i wagę tego wydarzenia, której 30 sekund wyceniane jest na…

Czytaj więcej ››
Zrzut ekranu 2015-06-01 o 22.47.14 digital transformation

Better, Stronger, Faster. The infinite innovation revolution.


Marketing

Guru marketingu – sprawdź najbardziej wpływowe blogi na świecie.


Prawdopodobnie pierwszy kupon na Świecie – XIX wiek – uprawniał do darmowej szklanki Coca-Coli. Zdjęcie z Wikipedii Analiza

Kupony jakich nie znasz, a są najbardziej na rękę producentom branży FMCG!


11389_10153394663964186_5180417176559602614_n Lajt

Kreatywne przenikanie online z offline.



Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287