Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Poniedziałek, 26 Czerwca, 2017
  • KONTAKT

O nas

Portal Feedback powstał, aby dać możliwość dzielenia się wiedzą, doświadczeniem, a przede wszystkim pasją.

Feedback w dosłownym tłumaczeniu oznacza „sprzężenie zwrotne” i mamy nadzieję, że uda nam się takie sprzężenie osiągnąć.

Feedback to także „informacja zwrotna” i chcielibyśmy, od wszystkich zainteresowanych nowoczesną komunikacją marketingową, takie informacje otrzymywać.

Będziemy zachęcać najlepszych profesjonalistów branży komunikacji marketingowej oraz przedstawicieli branży nowych technologii do dzielenia się swoim doświadczeniem.

Marketing jest dla nas dialogiem z konsumentem, który prowadzi do tworzenia jak najlepszych produktów i usług. Dlatego komunikacji marketingowej nie sprowadzamy tylko do reklamy, a równie ważne znaczenie będą dla nas miały obszary obsługi klienta, tworzenia produktu oraz współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Wierzymy, że technologia może poprawiać jakość życia i zmieniać na lepsze zachowania społeczne. Takie pojęcia jak „crowdsourcing” czy „colaborative economy” to dla nas początek drogi. Zmiany, które zachodzą w relacjach konsument – firma wskazują, że dialog jest możliwy, a cały ekosystem nowoczesnego biznesu musi podążać za tymi zmianami.

Nowoczesny marketing powinien umieć sprostać wymaganiom ery digital i społeczeństwu konsumentów, którzy coraz lepiej ustalają własne zasady funkcjonowania w świecie stale podłączonym do globalnej sieci.

Nowe technologie to nie tylko narzędzia zwiększające wydajność procesów, ale interfejs, w którym marketing widzi i dotyka cyfrowego świata oraz cyfrowego konsumenta. Zbierając o nim coraz więcej danych, mając coraz lepszą możliwość komunikacji z nim, musi również wziąć na siebie odpowiedzialność za tą komunikację.

Odpowiedzialność jaką marki powinny wziąć na siebie, to również odpowiedzialność za content, którym dzielą się ze swoimi odbiorcami, a w tym obszarze najważniejsza staje się jakość.

Zespół

Nasz zespół jest stale online. Jesteśmy grupą pasjonatów digitalu, nowoczesnej komunikacji marketingowej i nowych technologii, dla których marketing jest stylem życia.

Zafascynowani potęgą internetu i zmianą w obszarze komunikacji, chcemy umożliwiać dialog i wymianę myśli.
Kibicujemy polskiej branży technologicznej, ponieważ pokazuje, że można osiągnąć międzynarodowe sukcesy.
Zależy nam na wymianie wiedzy, inspiracji oraz doświadczeń i mamy nadzieje, że tacy będą nasi czytelnicy.

 

Anna Palowicz
Co-founder
Feedback Editor in Chief
adres email linkedin Facebook twitter

Związana z obszarem nowoczesnej komunikacji marketingowej od ponad 8 lat.  Przygotowywała w zakresie merytorycznym oraz komunikacyjnym projekty z zakresu digital i komunikacji marketingowej, m.in. konferencje i spotkania branżowe. Współzałożycielka platformy www.digitalthinktank.pl, odpowiedzialna z program merytoryczny i współpracę z kluczowymi partnerami. Pasjonatka digital contentu i digital entertainment, uzależniona od inspirujących treści online. Wierzy, że w komunikacji z konsumentami najważniejszy jest dobry content i prowadzenie dialogu, dzięki któremu marki odpowiadają na prawdziwe potrzeby swoich klientów.

 

paulina Paulina Wojczyńska
Co-founder Feedback
Editor
adres email linkedin Facebook twitter

Związana z marketingiem i eventami branżowymi od ponad 6 lat. Przez 5 lat była związana z portalem branży marketingu Mediarun, przez 2 lata pełniła funkcję Dyrektora Marketingu. Współzałożycielka platformy www.digitalthinktank.pl, odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi partnerami oraz promocję wydarzeń.

Pasjonatka nowych technologii i nowoczesnej komunikacji marketingowej. Zawsze online.
Uzależniona od marketingowych i technologicznych newsów, analiz, raportów, wykresów.

 

Michał Szczepański
Co-founder Feedback From Poland
Editor Feedback From Poland
adres email linkedin Facebook twitter

Nie wierzący w utopijne rozwiązania marketingowe, poddaje w wątpliwość nawet najprostsze i najpewniejsze rozwiązania. Bo może można lepiej? Wychowany w amerykańskim śnie, przesycony za młodu konsumpcyjna kulturą zachodu, przykłada wszelkich starań, wyciągając wnioski na każdym kroku, nadając każdemu działaniu, czy to zgodnie z klasyką oldschoolowego ATLu, czy myśląc o ambiencie 2.0, aby zrobić coś nowego, świeższego. Bo może można lepiej?
Trochę piszę, trochę rysuje, trochę wkurza grafików, czasami składa strategie. Za to zawsze chce więcej i lepiej. Marketing freak.

 

bartek Bartosz Dudek
Co-founder Feedback
Chief Marketing Technologist
adres email linkedin Facebook twitter

Team leader, project manager, account z ponad 6 letnim doświadczeniem w digital marketingu.

Wierzy, że najważniejsza jest płynna i sprawna komunikacja z Klientem oraz dobre zarządzanie
projektem. Stale online.


Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287