Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Czwartek, 15 Listopada, 2018
PATRONAT
  • KONTAKT

Pióra Roku 2015 – konkurs, w którym ważny jest content marketing.

Opublikowano: 21.10.2015
OU6YNJ0RV7

19.10.2015 r. ruszył 4. ogólnopolski konkurs Pióra Roku. Jak co roku w konkursie zostaną wyróżnione najlepsze artykuły content marketingowe. Prace będą oceniane w 3 kategoriach, podzielonych na bloki tematyczne. Nowością w tym roku jest publikacja promująca lub edukująca o content marketingu oraz bezpłatne zgłoszenia. Jak zwykle prace będzie oceniać profesjonalne Jury.

Termin nadsyłania zgłoszeń mija 23 listopada. Laureatów poznamy na początku grudnia. Konkurs jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Strona konkursu: www.pioraroku.p

Udział w konkursie jest bezpłatny, aby wziąć w nim udział należy wypełnić formularz dostępny pod linkiem:  zgłoszenie.

Do konkursu można zgłaszać publikacje w następujących kategoriach:

1. Publikacja dla pracowników:

a) Człowiek – artykuły o ludziach w firmach

b) Firma – artykuły o firmie/produkcie/usłudze

c) Wydarzenie – relacje z firmowych eventów

2. Publikacja dla klientów:

a) Firma – artykuły o firmie

b) Marka – artykuły wspierające markę

3. Publikacja promująca lub edukująca o content marketingu.

Trzecia kategoria to nowość – po raz pierwszy w tym roku w zmaganiach o tytuł „Pióra Roku 2015” mogą wziąć udział publikacje poświęcone stricte content marketingowi, promujące go lub edukujące.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich, publikowanych w określonych kategoriach. Prace do konkursu mogą zgłaszać: autorzy tekstów, agencje marketingowe oraz firmy, które są właścicielami danych mediów. Konkurs jest bezpłatny.

WARUNKI ZGŁOSZENIA 

Ważnym warunkiem uczestnictwa jest to, by zgłaszany artykuł pochodził z publikacji aktualnie wydawanej lub mediów aktualizowanych co najmniej na miesiąc przed terminem zakończenia konkursu (23 listopada 2015 r.), a opublikowany został pomiędzy 23.11.2014 r. a 01.11.2015 r. Szczegółowe warunki zgłoszenia są dostępne na stronie konkursu: http://www.pioraroku.pl/

JURY

W tym roku prace konkursowe będą oceniane przez wyjątkowe Jury:

JACEK WASILEWSKI – przewodniczący, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, specjalizujący się w retoryce medialnej i skuteczności przekazu,

NATALIA CHRZANOWSKA – Content Manager i Analityk w Brand24,

DOMINIK KAZNOWSKI – CEO Digital We oraz blogifirmowe.com

MARCIN MAŁECKI – redaktor naczelny NowyMarketing i MamStartup,

AGNIESZKA MORZY – medioznawca, doktorantka w Zakładzie Retoryki i Mediów przy Instytucie Polonistyki Stosowanej UW,

ARTUR ROGUSKI – autor bloga whysosocial.pl,

JACEK SZLAK – redaktor naczelny Marketing przy Kawie.

W każdej kategorii Jury może przyznać Grand Prix oraz nagrodę specjalną.

Partnerami konkursu są: BlogiFirmowe.com, Brand24, Feedback, NowyMarketing, Marketing przy Kawie, whysosocial.pl.

podobne tematy

Sytuacje kryzysowe dla (nie)początkujących

Zrzut ekranu 2018-03-26 o 12.33.31 komunikacja

Research strategiczny w internecie.

tumblr_p2zs0pXw1Z1sfie3io1_1280 Strategia


YOUNG MARKETERS SUMMIT 2016. Event zyskanych szans i pełen inspiracji.

mareting summit balkon Inspiracje

Client service A.D. 2016

lemon_mid Client service

O sławie w reklamie.

beyonce-615-pepsi Reklama

Plakat to potęga. Obraz to potęga. Rysunek to potęga.

AAEAAQAAAAAAAARlAAAAJDEzZWU0NTIwLWEwMTAtNDkzNi1iYWMzLWQ0Mjc1NTc4MWJmOA Marketing





Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287