Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Niedziela, 17 Grudnia, 2017
  • KONTAKT

TAG Reklama

Marketing

Zwierzęta w reklamie – międzygatunkowa współpraca.

Zwierzęta towarzyszą człowiekowi od czasów, kiedy rozpalał pierwsze ogniska w jaskiniach. Przez wieki pomagały w obowiązkach, ułatwiały życie, pilnowały domów, stawały się najlepszymi towarzyszami. Ta międzygatunkowa współpraca trwa do dzisiaj, a my szalejemy na punkcie futrzastych przyjaciół. Zwierzęta opanowały też świat reklamy. Niezliczone zdjęcia psów, kotów i i bardziej egzotycznych…

Czytaj więcej ››
beyonce-615-pepsi Reklama

O sławie w reklamie.


Rosyjska reklama Reklama

Rola strachu w reklamie społecznej.


male-6 Feedback From Poland

The power of posters and… triggers


Zrzut ekranu 2016-01-06 o 23.44.31 Inspiracje

Trendy, które zmieniają oblicze kampanii reklamowych.


260H Reklama

Przemoc wobec dzieci w reklamie społecznej.


źródło: unsplash.com Inspiracje

25 najciekawszych reklam w 2015 roku.


źródło: Pixabay.com Inspiracje

Reklamy świąteczne – inspirują, bawią i wzruszają.


computer- FB- pixabay Social media

Reklama na Facebooku: jak zacząć? Poradnik.


Pieta Benetton kampania społeczna

Pieta, czyli śmierć i miłosierdzie w reklamie.


farmacy WYWIAD

Nasza komunikacja dotyczy zdrowia człowieka – wywiad z Dominikiem Muszyńskim, USP Zdrowie.


facebook-466356_1280 Facebook

Reklama na Facebooku: dlaczego warto?


dog-smallbillboards_0 outdoor

Outdoor. Duży nie znaczy lepszy!


kampania społeczna

Pieta, czyli śmierć i miłosierdzie w reklamie.

Pieta w języku włoskim znaczy miłosierdzie. Termin został zaczerpnięty od łacińskiego słowa „pietas”, które oznacza „miłość zgodna z powołaniem”. W Europie funkcjonuje jako metaforyczne określenie obrazów bądź częściej rzeźb przedstawiających wizerunek Marii, Matki Boskiej, która na kolanach trzyma swojego martwego syna Jezusa Chrystusa. „Pieta Benettona” Wdrożenie zjawiska piety w reklamę…

Czytaj więcej ››
coke-real-time-hed-2015 Real Time Marketing

Coca Cola zmienia outdoor!


gratisography.com Social media

Jak nowy model rozliczenia CPC wpłynie na komunikację marek na Facebooku?


885S4Q0UVA video marketing

Trendy w video marketingu na Youtube.


womens-aid-billboard-hed-2015 Cannes Lions

Cannes Lions – Outdoor. Apple wyznacza trendy!


mat. prasowe Wydarzenia

Konkurs Papaya Young Directors odkrywa nowe talenty.


instagram@nathaliecroquet Inspiracje

Spoof – projekt Nathalie Croquet imitujący 11 zdjęć kampanii marek odzieżowych.



Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287