Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Niedziela, 22 Kwietnia, 2018
  • KONTAKT

TAG Strategia


Notice: Undefined property: WP_Error::$name in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-includes/class-wp-error.php on line 78

Femvertising – komunikacja ze współczesną kobietą. KONFERENCJA.

Digital Think Tank, we współpracy merytorycznej z Beauty Management PR & Marketing to Women oraz VICE, organizuje pierwszą w Polsce konferencję o Femvertisingu, czyli nurcie komunikacji ze współczesną kobietą. Konferencja odbędzie się 12 maja w Warszawie. Jest on odpowiedzią na coraz bardziej widoczną i udokumentowaną badaniami ewolucję pozycji kobiet i ich…

Czytaj więcej ››
tumblr_p2zs0pXw1Z1sfie3io1_1280 Strategia

Research strategiczny w internecie.


filmteractive_logo Wydarzenia

Millenialsi – pierwsze cyfrowe pokolenie konsumentów – motyw przewodni Filmteractive


lemon_mid Client service

Client service A.D. 2016


maly Feedback From Poland

5 marketing myths that you have to ditch part 1


male-4 Feedback From Poland

No brief? No problem. Bad communication? Go home, you’re drunk.


male-5 Feedback From Poland

Is generation Y the strongest media power ever? Yup, it is. #bazinga


12179901_1080626235280727_1207723607_n content

Droga do efektywnego contentu niejedno ma imię. C.R.U.S.H. miażdży konkurencję.


4N8HMC2SJ5 CSR

Nowoczesne oblicze CSR.


396bb05e26f76579df8dd4d00ff06885,641,0,0,0 Reklama

Seks i religia w reklamie.


airport_man_blc_wht Felieton

Konwersacja to sztuka.


gratisography.com Wydarzenia

Warte uwagi europejskie konferencje marketingowe


Zrzut ekranu 2015-06-26 o 00.22.18 Content marketing

Nowe role w marketingu – content is a king!


Content marketing
IMG_8525 Anna Palowicz Feedback

Nowe role w marketingu – content is a king!

Joe Pulizzi, współzałożyciel Content Marketing Institute, autor bestsellera Epic Content Marketing, w analizie przyszłości zawodu marketingowca opisuje rozwój nowych stanowisk w oparciu o wzrost znaczenia content marketingu, który jego zdaniem, będzie kluczowym czynnikiem wpływającym na zaangażowanie konsumentów, a tym samym rozwój biznesu. Content dystrybuowany jest przez firmy w kanałach social mediowych, za…

Czytaj więcej ››
Content to odpowiedzialność. Content marketing

Content to odpowiedzialność, nie narzędzie.


198H Strategia

Przejażdżka rollercoasterem gratis – zniszcz konwencję czyli jak stworzyć wielką markę.


Zrzut ekranu 2015-06-01 o 22.47.14 digital transformation

Better, Stronger, Faster. The infinite innovation revolution.


Marketing

Guru marketingu – sprawdź najbardziej wpływowe blogi na świecie.


Metamorphosis fot. Szymon Kobusiński WYWIAD

Art Branding oczami fotografa – wywiad z Szymonem Kobusińskim.


BIR62RGGjGxN5nrbnzwu_3 Marketing

Przykład opowieści odkrywającej powołanie czyli jak zamienić konsumentów w marketerów.



Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287