Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Czwartek, 19 Października, 2017
Case study
  • KONTAKT

Wi-Fi jako nowy kanał komunikacji – case study Lenovo.

AUTOR: Antonina Zarakowska Opublikowano: 22.12.2015
239H

Wiele ostatnio mówi się o wi-fi w kontekście nowego kanału komunikacji z konsumentami. Jak wykorzystywać technologie wi-fi w tym celu? Lenovo w swojej najnowszej kampanii promującej Yoga Notebook 3 Pro wykorzystało właśnie ten kanał komunikacji. Jakie są efekty tych działań?

Szeroka kampania promująca Yoga Notebook 3 Pro przez tydzień – od 21 do 28 września 2015 roku – została rozszerzona o dodatkowy kanał komunikacji – innowacyjne rozwiązanie do marketingu wi-fi w Polsce – JustWIFI. Celem przeprowadzonej kampanii było promowanie produktu Lenovo – Yoga Notebook 3 Pro.

Użytkownicy, którzy łączyli się z JustWIFI w miejscach publicznych (galerie handlowe, lotniska, dworce) określali jaki sposób używania sprzętu elektronicznego jest dla nich najwygodniejszy. Po wybraniu preferowanej opcji, użytkownicy mogli przekonać się, że Notebook Yoga 3 Pro spełnia wszystkie ich oczekiwania.

Szukaliśmy innowacyjnego narzędzia, które połączy nasze działania marketingowe – online’owe i offline’owe – więc kampania promująca Yoga Notebook 3 Pro na w ramach sieci JustWIFI spełniła nasze oczekiwania – komentuje Justyna Chmielewska, Brand Manager w Lenovo. – W krótkim czasie w innowacyjny sposób zaangażowaliśmy wielu mobilnych użytkowników. Dotarliśmy z atrakcyjnym przekazem reklamowym do różnorodnych miejsc, w tym sieci handlowych. Ponadto każdy z zainteresowanych użytkowników, który trafił na nasza stronę poprzez JustWIFI przekonał się wcześniej, jak innowacyjnym produktem jest notebook Yoga 3 Pro – dodaje Chmielewska.

źródło: mat.prasowe

źródło: mat.prasowe

Aż 48% użytkowników odpowiedziało na zadane pytanie, a 78% z nich przeszło na stronę Lenovo, klikając w „Poznaj Yoga i połącz”. Blisko 60% użytkowników wskazało tablet jako najwygodniejszy w użytkowaniu, a 31% wybrało laptop. Reklama była wyświetlana w centrach handlowych (m. in. Galeria Krakowska, Galeria Riviera Gdynia, Galeria Factory Warszawa), na lotniskach (m. in. Lotnisko Modlin), na dworcach (Dworzec Główny Kraków).

Jak wynika z powyższego, zadane w kampanii pytanie spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony użytkowników – prawie połowa określiła swoje preferencje. Dzięki temu każdy użytkownik przekierowany na stronę Lenovo sam dokonał wyboru i miał pewność, że Yoga Notebook 3 Pro spełnia jego wymagania. Co ciekawe, ponad 39% kontaktów reklamowych zostało wyemitowanych w galeriach handlowych, czyli w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca zakupu.

źródło: mat.prasowe

źródło: mat.prasowe

Zobacz Wszystkie Treści od Autora

podobne tematy


YOUNG MARKETERS SUMMIT 2016. Event zyskanych szans i pełen inspiracji.

mareting summit balkon Inspiracje


Plakat to potęga. Obraz to potęga. Rysunek to potęga.

AAEAAQAAAAAAAARlAAAAJDEzZWU0NTIwLWEwMTAtNDkzNi1iYWMzLWQ0Mjc1NTc4MWJmOA Marketing





Wolves Summit – Wolfish appetite for business.

wolves eng Feedback From Poland



Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287