Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Sobota, 19 Sierpnia, 2017
  • KONTAKT

FILMTERACTIVE 2015

Opublikowano: 05.05.2015
mat prasowe 23/24.09.2015

 

Nazwa: Filmteractive 2015
Data: 23-24.09.2015
Miejsce: Łódź

Czym jest Filmteractive?

Założeniem Filmteractive jest stworzenie miejsca, gdzie marketerzy, filmowcy, reżyserzy interaktywni, artyści i potencjalni inwestorzy mogą się spotkać oraz wymienić doświadczenia i nawiązać współpracę.

Tegoroczna, piąta edycja imprezy odbędzie się w dniach 23-24 września 2015 r. w Szkole Filmowej w Łodzi. Wydarzenie składa się z trzech części. Pierwszą z nich jest Filmteractive Conference – międzynarodowa konferencja biznesowa, skupiona wokół innowacyjnych treści audiowizualnych oraz najnowszych trendów w branży. Ważną części wydarzenia jest Filmteractive Market – pierwsze targi treści interaktywnych i crossmedialnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Drugiego dnia imprezy zapraszamy także na Filmteractive Festival – otwartą dla wszystkich część, której celem jest promocja innowacyjnych projektów audiowizualnych i pokazywanie ich szerszej publiczności.

Myśl przewodnia Filmteractive 2015

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będzie creative content w nowych mediach, kampaniach content marketingowych i przemyśle rozrywkowym. Śledząc najnowsze trendy w branży reklamowej, chcielibyśmy zaprezentować temat z perspektywy marek, twórców, mediów i agencji.
W konferencji wezmą udział prelegenci z całego świata. Swoją obecność potwierdzili już: Paolo Bonsignore, dyrektor marketingu Illy Coffee (Włochy), Lovisa Sunnerholm, producent wykonawczy filmu „The Next Black” zrealizowanego dla Electrolux EMEA (Szwecja), Adam Gee, redaktor zamawiający Channel 4 (Wielka Brytania), Amanda Farnsworth, redaktor BBC News (Wielka Brytania), oraz Robert Pratten, dyrektor generalny Transmedia Storyteller (Wielka Brytania).
Motywem przewodnim tegorocznej edycji części festiwalowej będą filmy tworzone na potrzeby marek.
– Marki coraz częściej wspierają artystów w tworzeniu angażujących historii. Co więcej, często same nadają ton tym historiom. Podczas Filmteractive Festival można zobaczyć jak powstają najlepsze światowe efekty takiej współpracy – mówi Olgierd Cygan, CEO agencji Digital One, pomysłodawca Filmteractive.

 

Więcej informacji na stronie: www.filmteractive.eu

 

Feedback objął patronatem to wydarzenie


Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287