Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.

Niedziela, 17 Grudnia, 2017
  • KONTAKT

Konferencja Digital Marketing Innovation

Opublikowano: 17.02.2015
yEWFnFQRqfmY9l9efJ6g_Snap01-web 24.03.2015

Nazwa:Digital Marketing Innovation
Data: 24.03.2015
Miejsce: Warszawa

Szybki rozwój nowych technologii w obszarze digital wpływa na konieczność zmiany podejścia do działań marketingowych. Zmieniają się nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim oczekiwania i zachowania konsumenta. Zmienia się również sposób tworzenia strategii marketingowych, które nowe technologie nie tylko wspierają, ale również weryfikują. 

W czasie konferencji Digital Marketing Innovation, która odbędzie się 24 marca 2015 w Warszawie, uczestnicy dowiedzą się, jak wdrażać innowacje w komunikacji marketingowej i jak budować w oparciu o nie nowoczesny biznes. 

W marketingu opartym o technologię nie chodzi wyłącznie o efektywność, ale przede wszystkim o doświadczenia. Nowe technologie to nie tylko narzędzia zwiększające wydajność procesów, ale interfejs, w którym marketing widzi i dotyka cyfrowego świata oraz cyfrowego konsumenta.

Kluczowe znaczenie w skutecznej komunikacji marketingowej mają zbierane dzięki nowoczesnym technologiom doświadczenia i dane, ich analiza oraz elastyczne zmienianie na jej podstawie strategii w obszarze tworzenia produktu, komunikacji, sprzedaży oraz obsługi klienta.

Strategia, marketing i nowe technologie są ze sobą ściśle związane. Innowacja technologiczna wywiera coraz większy wpływ na komunikację marketingową, relacje z konsumentami oraz tworzenie nowych produktów. Jeśli nie docenimy tego wpływu również na strategię, możemy stracić możliwość wprowadzania innowacji do swojego biznesu.

W czasie konferencji odbędzie się debata: Dwie funkcje biznesu – marketing i innowacja, jak dostosować się do ery digital.

Dyskusja będzie dotyczyła przede wszystkim inwestowania w nowe technologie i prowadzenia biznesów opartych o nie oraz możliwości, jakie niesie ze sobą rozwój Internetu. Nowe technologie nie zawsze są tożsame z innowacyjnością, bo ważne jest to na ile firmy potrafią wpleść technologie w swój biznes i wykorzystać ich potencjał. Paneliści będą dyskutować również nad sposobami wykorzystywania nowych technologii w tradycyjnym biznesie, tak aby uczynić go bardziej innowacyjnym, wyprzedzić konkurencje i wyjść na przeciw oczekiwaniom konsumentów.

W debacie wezmą udział Paul Papadimitriou, Łukasz Wejchert oraz Michał Brański. Poprowadzi ją Ivan Hernandez.

Program konferencji obracać będzie się wokół trzech kluczowych haseł: innowacja, marketing i technologia, ale najważniejszym elementem wszystkich wystąpień będzie konsument ery digital i zmiany jakie zaszły w jego zachowaniu i oczekiwaniach. Era digital – złota era oczekiwań konsumenta

W czasie konferencji uczestnicy dowiedzą się również, jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych w digital, wdrażać efektywne procesy w zintegrowanych kampaniach marketingowych,  a przede wszystkim jak zrozumieć konsumenta ery digital i jak do niego dotrzeć.

Więcej na stronie http://digitalthinktank.pl/innovation/ 

Zobacz relację z konferencji: www.fdbck.pl/wideo

Zobacz prelekcje z konferencji:

Paul Papadimitriou – Better, Stronger, Faster. The infinite innovation revolution.

Ivan Hernandez – Digital Transformation: Stop Trying to Change and Start Transforming Your Business.

Jakub Kaliciński – Innowacja w strategii komunikacji – content to odpowiedzialność, nie narzędzie.

Igor Farafanow – What makes them love you? – nowe technologie w służbie user experience.


Fatal error: Call to undefined function geoip_open() in /home/feedbk/domains/feedbk.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-power-stats/powerStats.class.php on line 287